Sunday, April 24, 2011

Bertarikhkan 19-24 penuh dgn kursus dan program anjuran! PENAT

minggu ini mmg busy gilo dgn aktiviti yg tertera di tajuk tu...KAU BOLEH??? dgn tdo x cukup,penuh dgn ceramah,permainan,tapi happening sampai aku pon dah mcm nak pening,hehe.hari khamis aritu 3 nama pelajar diumumkan utk menghadiri satu seminar utk ketua2,so name aku berpeluang,2 perempuan 1 laki..segan jew,lelaki dari tempat aku sorang jew...huhu,time tu mmg best sbab semua tempat hantar pelajar masing2..kenalan bertambah itu yg syok!thanks all of you guys make some differents in this programmed,hope we can meet another day outdoor....=.=


So untuk 22-24 April pulak,program ni selepas jew aku balik dari program yg kat atas ni,ade plak lagi satu program dgn kerjasam GPMS UUM SINTOK KEDAH...mmg la penat sbab x dew rehat langsung,balik jew trus kemas2 beg utk program tu...huh! mengantuk gila,nasib baik la programmnye x berapa nak boring,kerjasama senior fasilitator yg hebat lagi menambah keseronokan,yeah!dalam 40 org la ahli GMPS ni bergabung dalam menjayakan PROGRAM MOTIVASI REVOLUSI MATLAMAT...so this chance,saya mewakili pelajar2 lain mengucapkan berbanyak berterima kasih kerana sanggup menghabiskan masa melungkan waktu bersama kami,moga di lain hari kita dapat menjayakan program seperti ini lagi,amin..............GPMS UUM TERBAIK!

gmbr2 nanti saya upload ok!hehe

Dikarang oleh Nizam........
=.=.=.=.=.=

No comments:

Post a Comment

ade ker??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...