Saturday, February 12, 2011

SEBAB2 JARANG UPDATED BLOG!


Adeh!mcm nak nangis jew lebih kurang seminggu lebih x beronkan fb,twitter,blogger and other official...semuanye gara2 pc bengong ni punye pasal! asyik ade problem jew kejenye,pegi la buat keje lain pulak..x jemu ke nak mengjahanamkan pc org jew..hahaha padahal rosak tu semua dari dtg aku aku,sengal! =.=
so aku memang la x berpeluang nak tgk favourite blog aku,nak komen pun dpt,ape yg dapat??? nak tau sper blogger yg aku salu singgah tu hizami and Adie...best bce blog diaorang nie..huhu,ok2 fine! sudah meleset jauh nie...
SEBAB/PUNCA/KEKANGAN/FAKTOR

1) Semuanya gara2 pc nie la,buat hal aje...kali ni pulak rosak yg bahagian belakang tu,power supply x silap aku so terkenalah kluar 89 duit aku lagi....hurmmm

2)Sebab aku x dew idea yg melimpah limpah yg nak nak ditulis...klu nak sembang bende yg sama x best la kan???

3)hari2 keje yg bnyk....nak updated blog pun mcm malas,then body felt tired so much! kan best klu ade org urut,hahaha ( melebih disitu) abaikan!

Ya Allah,Ya Tuhanku...Aku memohon Pada-Mu agar pc ini sentiasa dalam lindungan yg baik dan terhindar dari sebarang kerosakan lagi ...amin

klu rosak lgi lpas ni..humban terus dlm sungai
Dikarang oleh Nizam...

No comments:

Post a Comment

ade ker??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...