Thursday, February 3, 2011

KAHWIN

SAPE KAHWIN, AKU??? X LA

Gempak x tajuk die..adeh!perasan jew aku nie rsenye x la gempak mane pun,haha.arini aku attending my relative wedding..gempak juga die kahwin!tapi x rapat pun ngan depa tu sngt,senang cite la,bukan sudara aku tpi adik isteri bapa saudara aku punye anak yg kahwin,tpi ade bau2 bachang la jugak,kan??? haha =.=
this picture to show went I attending their wedding:









Masing2 berlumba nak snap gmbr..haha

gubahan untuk pengantin..cantik x???



cantik x gmbr pengantin tu,yg aku tgk tdi pengantin perempuan cun jugak,nak katakn sepadan la depa nie..hehe bagai ''pinang dibelah jahanam'' hahaha :) merosakkan kesusasteraan melayu jew
so bile aku pula nak kahwin??? uishhh juah lgi msenye tu sebab jodoh x dicari lagi,haha!
I'm close this entry with Happy Wedding Day to both of you walaupun x kenal sangat...

Dikarang Oleh Nizam...
perkahwinan 2011

No comments:

Post a Comment

ade ker??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...