Saturday, January 29, 2011

Die Sudah Balik.....(^_^)

SAPER??? MY SIS ALREADY REACHED HOME YESTERDAY MORNING....

X la tunggu kehadiran die bagai nak bentang carpet kuning atau merah nak sampai umah semalam,just nak tulis entry ni jew....semalam both my parents taking her at Ipoh  (medan Gopeng) aku x pergi pun sebab malas le,confirm balik lambat...mmg lambat pun sebab aku x sedar langsung yg depa dah ade dlm umah semalam.Aku tidur semalam dekat pukul 1 pagi,tapi aku tgk x dew jugak sampainye so baik la aku masuk tdo...yg cuma aku sedar time depa berborak selepas sampai umah tu,itu jew yg lain x dengar langsung''tidur mati''kot,haha x dew tidur2 ayam lagi! Xd

So x happy ker?? x la sangat,separuh dari happy jew,haha sebab aku selalunye sorang jew kat umah nie...yg lain semua x dew ( kesepian lo)so bile die da ade nie best jugak sebab bnyk aktiviti boleh lakukan ngan die sebab lebih adventure??? oppps klu die bace mesti perasaan lebih!hahaha
so ni la pic my sis :


see again the next entry!
maghrib already coming...

Dikarang oleh Nizam...
=.=.=.=.=.=.=

No comments:

Post a Comment

ade ker??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...