Tuesday, December 21, 2010

oopss!!!

TERSILAP

semalam my mum suruh la bayar bil air dgn streamyx,so aku pon bergegas la ke pos Malaysia,x le bergegas tipu jew..hahaha,lgi stu untuk poskan surat kazen aku ke selangor...nak tau ape terjadi seterusnya???bil2 tu semua aku msuk sekali dlm envelope surat kazen aku tu,punye la x ingat nak kluarkan blik..adeh!!!,sampainye aku di Pos Malaysia,terus meluru ke kaunter nak bli setem seringgit..hahaha,and then mcm biase la terus gam kan setem tu dan terus msukkan kedalam peti surat warne merah tuu.tanpa ingat ape2 yg bil tu ade dlm evelope tersebut..hehehe,mmg x ingat lnsg sampai la kerumah...smbung bawah


Bile sampai rumah my mum tnye,dah settle semua,aku pon ckp la surat tu dah dipos,lpas tu my mum tnye bil???aku terus jadi speechless...la dah tersilap,termasuk  dlm envelope surat kazen aku tu sekali,nsib my mum x marah..hahaha XB,the ape lgi,trus aku call kazen aku tu suruh die pulak poskan blik bil2 tu..huhu,one more thing pen kesayangan aku pon tinggal dlm pos office tu,urmm..semuanye nak tertinggal,kenape erk?? mybe time tu aku pening2 lalat kot..hahaha




tergelak jugak bile diingatkan blik..hahaha..XD
dikarang oleh nizam...

No comments:

Post a Comment

ade ker??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...