Thursday, December 22, 2011

Artis yg suka bangat sepanjang tahun ni!

Lakonan yg berkesan ketika berlakon dalam NORA ELENA...sejak tu aku dah mula follow perjalan beliau
Shila yg mempunyai bakat yg besar,her song,patah seribu really make everyone love it so much :)   
Suara yg bersoparno hebat...menerusi lagu Bila sungguh mengasyikkan,haha 
Wow! Miss  Angelina Jolie Malaysia! look so gorgeous and awesome dear.
Yuna seorang artis yg berbakat besar walaupun lagu2nya slow tapi dpt menarik ramai peminatnya! Malah boleh menjadi icon kepada kita semua.
TASHA SHILA.....aku suka lakonannya! try your best effort next year ladies :)  
Walaupun si Dia nie bnyk menempuh pelbaga kontroversi NAMUN aku suka lakonan dia..hahaha 

abg HANSEM la katakan.....tapi standard aku jew die ni punye hansem..HAHAHA!
Sentiasa Ayu! dan Manis dimasak gulai,hahaha :))
Menerusi filem Soffiya,lakonan yg bersahaja tetapi bnyk dugaan yg beliau kene tempuhi anyway lakonannya tetap berkesan!
Die cantik sangat bgi aku! tu jew aku nk cakap and lakonannya boleh tahan la
Neelofa si cantik manis!
Kisah hati beliau buat aku gilo! HEBAT SUARA DIE NIE
Saya sahaja mahu menghabiskan masa nie untuk melengkapkan entry petang2 ni dengan artis2 yg aku suka bangat sepanjang thun ni,tapi sebenarnya ade lagi mcm Scha Alyahya,Irma Hasmie,Sheera Ayob,Stacy dan ramai lagi...Harap anda pun suka dengan pilihan nie juga :)

By: Nizam Zakaria

No comments:

Post a Comment

ade ker??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...