Monday, December 19, 2011

3 suara sukar untuk aku lupakan!

Gemersik lagu 3 suara mmg sangat mantap!paling aku x tahan dengar suara ning baizura,suara yg bersoparno gitu...hehe,jaclyn pula suara yg tinggi dan nyaring dan my favourite shila amzah memberikan impak yg besar dlm lagu tu..suara yg power!!! BERIBU SESALAN mmg tidak dinafikan sebuah lagu yg menjadi rebutan para peminat dan salah satunya aku,AKU FAN NOMBOR SATU!hahaha...Tahniah pada lagu ni sebab tersenarai dalam peserta yg melangkah ke pusingan akhir AJL 26...terharu gila bile depa dapat masuk!

Insayallah klu tiada ape ahal,mungkin aku akan pegi stadium bukit jalil pada 29.01.2012 untuk menyaksikan pertarungan artis2 yg hebat berenTap nanti antaranya yuna,alyah,3 suara,anuar zain dan ramai lagi...I ALWAYS SUPPORT YOUR ENTERTAINMENT 3 SUARA,AND HOPE YOU LADIES MAKE A DIFFERENT PERFORMANCE...INSYALLAH :))




Writing by: Nizam Zakaria

No comments:

Post a Comment

ade ker??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...