Saturday, April 9, 2011

Hari ini sungguh buat hati aku panas dan membara hingga hangus!

Nak tau ape citenye???ok aku mulakan dengan selamat malam,haha...sbab entry nie aku tulis wktu malam,tdi aku postkan pic terbaru kat Fb mse pegi langkawi aritu...pic tu diedit sekali la,GUESS WHAT???,dua org yg dianggap kwn dalam laman sesawang nie,main lagi mengomen pic aku tu,sebelum nie da bnyk kli mengomen,tpi aku bleh terima la,tpi hari ini aku mmg bengang GILA,ade saje yg x btul gmbr yg aku buat,mcm la depa tu PRO sngt,bertempat jugak la nak komen klu hsil yg dpa keluarkan tu perfect!Entah msing2 ade pendapat,tpi kdg2 jaga sikit hati org ni,jgn nak main meluru komen2 jew...dalam hati tiada siapa yg thu,Now,i'm not like so much talked to them,mybe one days...I want take a few day to release my preasure!SORRY TO BOTH OF YOU!

THIS picture I think completed! I don't know why they were really not like,WHAT WRONG GUYS?

p/s: sila serta pendapat anda tentang gmbr tu...thanks so much,I'm so appreciate it!


Dikarang oleh nizam....
tekanan hari sungguh aku tidak suka


No comments:

Post a Comment

ade ker??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...