Thursday, March 17, 2011

Why streamyx at home so damp? All this has connected with earthquakes in japan???

So aku pun mls nak bincang panjang2 sebab bukan boleh ubah had laju streamyx tu pon...hari2 aku buka same jugak,SAKIT HATI!!! byr punya la mhal... mls aku nak cite lebih pasal benda nie..huhu,I have read some statements from TM yg mengatakan semua masalah streamyx ni ade berkait rapat dengan tsunami di jepun...mybe ade betulnye jugak,tapi aku harap sgt2 tolong la buat sesuatu sebab ramai yg sudah mengeluh di Fb and twitter...haha,sama jugak ngan aku nie,nak upload gambar punya la lame...dulu x sampai seminit pon =.=

 
KHIDMAT ANDA DIPERLUKAN!!!
TM PLEASE ...HAHA 


Dikarang oleh nizam...
pelanggan anda mengeluh!!!

No comments:

Post a Comment

ade ker??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...