Sunday, March 13, 2011

Kena Dera Oleh My mum..haha

Gempakkan!!! tajuk entry aku kali ini...haha,mesti cuak sebab tajuk yg aku kena dera tu,mane ade kena dera saje jew..hehe,ari ni best kat umah aku sebab saudara mara dari Selangor sampai umah tepat pukul 11 pagi tdi...bagi spesifik waktu lagi,kau boleh??? HAHA...OK2,nak melayan depa la,mcm2...ceh!!! mcm aku jew tuan rumah..haha,x la cuma letih asyik pegi kedai jew nak beli mcm2 la untuk mkn tengah hari,petang ngan malam...saudara mara nie semua dari sebelah dari bapak aku.Suasana mcm ni bukan selalu boleh dapat,tunggu mse yg sesuai, baru boleh rasai.

So penat la jugak sebab tolong basuh pinggan punya la bnyk...BERTIMBUN,haha.aku sungguh rajin sebabnya x tau la sebab ape :) so ptg tdi pulak depa ajak pegi mndi kat air terjun..aku pun ok saje sbab lme gile x pegi..best ape,air sejuk gile!!!...lpas isyak tdi depa semua balik selangor blik sebab esok ade yg start keje semula..pengalaman,gurau senda bersama saudara mara menjalinkan ikatan harmoni,justeru merapatkan hubungan sanak sudara antara ahli keluarga..ceh! tau la hebat bahasa..haha
I end this entry with a beautiful words '' GOOD NIGHT'' sebab saye da ngantuk sangat..bye!
jumpa esok bersamaan Isnin 14/03/2011

Dikarang oleh nizam....
saudara mara...

2 comments:

  1. rajin btl tlg cuci pinggan...igt tw tggu lauk masak je ari2.huhuhu.fb sush buka kte komen2 kt blog k ;)

    ReplyDelete

ade ker??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...