Friday, January 21, 2011

who married???

AYU RAUDAH DAN ZAQUAN ADHA SELAMAT DINIKAHKAN

Aku nak ckp pasal perkahwinan ini jew..x dew nye bnde lain aku nak selit,ok?? tahniah la kepada mereka berdua ni akhirnya setelah beberapa kontroversi yg melanda ke atas pasagan ini namun ikatan hubungan mereka tetap kuat dipertahankan..alhamdulillah,huhu...ceh! aku yg melebih lebih ni kenapa???nak kahwin juga ker.NOT READY YET tu je yg aku boleh ckp,hahaha..so berbalik kepada mereka ni sama padan dan sma cantik kan,tipu la klu pompuan x ckp zaquan tu smart orgnye kan...lpas tu ayu raudhah tu pulak cantik dan gojess kan,Meh aku kasi penampo kat dahi..mahu???


 ::SELAMAT PENGANTIN BARU::
MUSIM 2011

 Dikarang oleh Nizam zakaria
saje2 suke2

 
 

2 comments:

ade ker??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...