Friday, December 10, 2010

CERITA DULU KINI....


huh!!!jom imbau skit saje mse kenangan disekolah rendah...korang ade??shre2 la ye,''Tepuk Dada Tanya Selera''.ok Fine!!! aku mse thun 1 ke 2,lantaklah x ingat sngt,nak tau aku dpt ape???Jeng Jeng Jeng (surprise)

X dew ape pon yg surprise...hahaha,sebenarnye mse skolah rendah aku mmg x bleh lupakan selepas cikgu pnggil untuk ambl hadiah kat atas pentas,aku tanya Cikgu? yes nizam....ape tujuan sye naik atas pentas tu.cikgu jawab:untuk pelajar lelaki pakain plg terbersih..Adeh!!!nak gelak pon ade gak,tpi x per la bangga jugak sekian lme aku pkai bju skolah yg 'Cun melecun' akhirnya dpt gak hasil..hehehe.Esoknye semua la org paggil Mat Kemas,haha dah sinonim dgn gelaran tuu....Abaikan jew!!! mood happy gile la ade gak org hargai sbab pkai bju plg kemas,tpi time skolah rendah je la..skarang mne ade,Jgn nak Merepek!! bnyk lgi anugerah lain..ok fine!!!klu ade kan bgus...XD

@-@diingatkan pakain yg kemas mencerminkan identiti seseorang tersebut...hahaha
"melentur buluh biarlah dari rebungnya"
dikarang oleh nizam..

No comments:

Post a Comment

ade ker??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...