Wednesday, December 29, 2010

ANA RAFFALI

TOLONG INGATKAN AKU???

Jeng!!! pelik x tajuk tu,huhu...sper suke tepuk tangan,yg mne x suke tepuk dahi ok...Ok fine,this title actually  has nothing to do,tpi tajuk die bnyk boleh ingatkan aku bnyk bende kan??? yg baik ataupun yg buruk..sebab tu aku ambil title tuu..haha,2 hari jew tinggal lagi wei nak melangkah ketahun baru ''2011'',selalunye setiap orang ade la azam baru sempena tahun baru n bulan baru ni..saper ade angkat tangan??? aku ade tpi next entry la cite ok..XB

mne yg suke lgu ni dengar2 la yer,aku x la minat sangt..XD tpi boleh la..


* harap2nye dapat menggunakan 2 hari dengan sebaik baiknya  sebelum melihat dengan mata terang menerang 2011
haha XB
''Good bye 2010,Hai 2011''
hehe
dikarang oleh nizam....

No comments:

Post a Comment

ade ker??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...