Thursday, December 30, 2010

2011

NEW YEAR COME A FEW HOUR  FROM NOW....CELEBRATE IT!!!



Kejap jew mata aku ni,buka dan tutup,tgk skarang da nak masuk tahun baru..huhu,how fast time flies.masa berlalu sangat cepat tanpa kita sedari..apa pun all of us must say good bye to 2010 and receive with an open heart 2011...XB klu nak ceritakan kisah2 sepanjang 2010 x boleh muat kot dlm page nie,so aku pendek2kan ler yer..tapi aku rse better nanti la aku cerita,sekarang aku sibuk sikit dengan kerja yg berlambak lambak..baik aku settle my work first,then mind about berblogging..sebagai nak masuk tahun baru nie,ayuh kawan2 blogger mahupun yg lain,muhasabah kan diri sepanjang 2010..ambil mase untuk mengingatkan balik apa yg telah dilakukan sepanjang 2010..pasti akan tersenyum gembira bila diingatkan blik..betul x???

Berazam tahun baru memang sinonim dengan tahun baru yg hendak disambut,dan kesempatan ini juga azam baru yg  akan diluahkan ble masuknye 2011 biarlah kekal selame lamanye,termasuk diri aku juga harus diingat..HOLD ON YOUR PROMISE!!! and lastly aku ucapkan SELAMAT TINGGAL 2010 dan SALAM MESRA 2011.. :) 

Holidays and Observances in 2011

1 JanNew Year's Day
1 FebFederal Territory Day
3 FebChinese Lunar New Year's Day
4 FebSecond day of Chinese Lunar New Year
16 FebThe Prophet Muhammad's Birthday
1 MayLabour Day
2 May'Labour Day' observed
17 MayWesak Day
4 JunThe Yang di-Pertuan Agong's Birthday
31 AugHari Raya Puasa Day 1
31 AugNational Day
1 SepHari Raya Puasa Day 2
16 SepMalaysia Day
26 OctDeepavali
7 NovHari Raya Haji
27 NovMuharram/New Year
24 DecChristmas Eve
25 DecChristmas Day
26 Dec'Christmas Day' observed
31 DecNew Year's Eve

DIKARANG OLEH NIZAM....

2 comments:

ade ker??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...